begonvilhg heh işte kolay geliyo insanlara ben doğum yaptım normal doğumdu. Doğumla beraber biçok sıkıntı oldu anneme kanser teşhisi koydular küçücük bebekle hastane hastane dolaştık daha ben lohusaydım düşünün.. sütüm geç geldi üzüntüden dolayı ama gelsin çocuğumu emziriyim diye o kadar uğraştım ki onca sıkıntının arasında anlatamam e şimdi tamam sütüm var çok şükür ama emziremicem belkide buna hangi anne üzülmez ki