Gizemkvnc canım az once aynı konudan post açtım yaaa benim kızım da 3 aylık oldu, bir haftadir emmiyor. Kiyamet koparıyor emzirme pozisyonu alır almaz. Biberonla sütümü verince içiyor. Memeyi sadece uyku sersemi alıyor. Nasıl aşacağız hic bilmiyorum. Ben ac diye dayanamıyorum mama veriyorum bazen. İnşallah bir çözüm buluruz. Ağlıcam valla çok iyi üzülüyorum.