Sulee_ TalentedMom yani aile içinde olacağı için sorun olmaz bence virüsle alakalı masraf konusundada ufak tefek süslerden ne masraf olacakki bir kere oluyor böyle şeyler her gün kutlanmiyor sonuçta
Sulee_ TalentedMom çok büyük organizasyon gibi birşey yapmıyorum normal çay oturması gibi kendim yapıyorum ikramliklari pastayı felan benim maliyetim sadece süslemeler ve hediyelik oldu onun dışında fazla bi maliyetli birşey yapmıyorum
Hellomoto Sulee_ daha patlamadı dışı ama sadece resimini çekmek istiyorum pasta ile üstünde dişim çıktı yazısı 3 balon tamam
Kimeneayol Sulee_ yapmak istiyorsanız yapın. İçinizde kalmasın. Büyük bir kutlama yapmayacakmışsınız yani hatıra kalır sizin için