Kızım 9bucuk aylık ilk dişi yeni patladı diş buğdayı yapmak istiyorum büyük birşey değil küçük kayınvalidemler annem ve kapı komşumla çay oturması gibi ikramlık hazırlayıp buğday kaynatıp yapmak istiyorum ama maksat eğlenmek sohbet etmek oturmak yani ama bir yandanda acaba bu ne böyle habire kutlama yapıyorlar diye laf yermiyim diye çekiniyorum Ekim’de doğum günüde yapıcam onu büyük birşey yapıcam sizler yaptınızmı