Karaaslan2 Hayir canim sezeryan Dogum yaptim. Hastane enfeksiyonu dedigimiz enfeksiyon gelmisti rahimde ameliyattan 10 gun sonra. Sag kasik bolge de gecmeyen bir agri vardi. O kadar ki cocugu tasiyamiyordum. Oturup kalkamiyordum. O bolgeye dokunduklarinda kiyameti kopariyordum. Cok siddetli bir agriydi. Dikislerimde sorun yoktu. Akintinin nedeni mantar da olabilir. Belki idrar yolu enfeksiyonudur. Belki kum dokuyorsunuzdur.. bi doktora gidip kan tahlili vermeniz gerekiyor. Endiselenmeyin… ciddi bir sey olsa zaten cok agriniz olurdu. Gecmis olsun