Oguzhanberraselina bebeğim 21günlük olana kadar ablam kaldı yanımda, hiç bir iş yap(a)mıyordum. ablam gittiği gün oturup sağlam bir şekilde ağladım nasıl yaparım nasıl bakarım bebeğime evime kendime diye, kolik bir bebeğim var hem çok zor olur yapamam diyordum. ama çokkk şükür beklediğimden çokk çokk daha güzel geçti geçiyor, evet çok zor ama Allah yardımcı oluyor, şunu hep hatırlattım kendime, bu bebeğe benden daha iyi kimse bakamaz ve sadece ben anlarım onu, sadece bana ihtiyacı var dedim. çok şükür atlattım sayılır 🙏🏻 Allaha güvenin, kendinize de güvenin. dua edin geçer geçecek:)