Ecemmm573737 benim 5. Ayda sütüm kesildi maalesef. Mama ile devam ettik hipp kullandım . Kilosuna takılmadım genelde . Ayında yapması gerekenleri yapıyor mu kısmı ile ilgilendim. Ama 6. Aya girip ek gıdaya baslayınca doktorumun önerisi ile ilk tadımları sebze ile basladım suan sebze kolik bir kızım var . Yeterki sebze ver ne oldugu önemsiz . 6. Aydan önce ise ne kadar istediyse o kadar verdim. 120 içtiği oldu 90 a düştüğü oldu kimi zaman yarım saatte bir 60 istedi kimi zaman 3 saat sonra acıkıp 150 içti . Kiloya hiç takılmayın. Su süreçte önemli olan açlık sinyalini alıp gerektiği kadarını vermek . Sizin asıl işiniz 6. Aydan sonra baslıyor . En büyük önerim sebze agırlıklı beslemeniz . Sogan sarımsak zamanı geldiğinde eksik etmemeniz . Koyabildiginiz herseye tavuk suyu ilikli kemik suyu ( kendi yaptıgınız ) koymanız . Boyu içinde ruseymi (alerjisi olmazsa ) herseye koymanız . Yogurdu hergün yerdimeniz ve yumurtanın sevdiği halini bulup günde en azından kış aylarında 1 tane yedirmeniz . Aslında ek gıda döneminde neyi nasıl yaparsanız ve siz neye agırlıklı yaklasırsanız bebişlerimizin yeme alışkanlıklarını belirlemiş oluyoruz 💜