KuzeyAlp61 35+1 de doğdu prensesim 🥰 2740 gr, 46 cm. Şu anda 5 ay 5 günlüğüz 7 kg, 64 cm iz. Doğduğunda kanında enfeksiyon olduğu için 6 gün kuvezde kaldi. Kanda üreme olmadığı için çıktık çok şükür. İlk 2 ay anne sütü+mama kullandım. 2 aydan sonra sadece anne sütü ile devam ettim. Doktor gelişiminin iyi olduğunu söyledi.