Elvn94 piyanolu almştm 2 aylıkken koymaya başladım yerde hep onunla oynadı, 4 aylıkken dönmeye 6 aylıkken sürünmeye başladı
şuan 7 aylık olacak kendiliğinden oturuyor emeklemesi de yakındır hep alıştırma yapıyor.
Piyanodan ses çıktığını duydukça hep tekmeledi hareketlendi kasları gelişti
eskiler bebek yerden güç alır der gerçekten doğru, aman mikrop kapar üşütür diye hiç yere yatırmayan arkadaşlarım var şimdi pişmanlar kendi kendine oynamıyor, dönmüyor emeklemiyor diye