Elvn94 Kizlar gerckten ise yariyor mu bebesilernzi kac dakka yatryosnz ve gerekliyse uygun fiyatli hangi markayi almaliyim
Rabiays Elvn94 piyanolu oyun halısı aldım gerçekten ben bebeğimde faydasını gördüm ayakları nı vurunca ses çıkacağını kavrayabildiğimiz kavrama kabiliyeti çok çabuk gelişti omunla 9aylık artık dikkatini çekmiyor ama 4.aydan 7aya kadar sadece onunla oynadık
Btlszr Elvn94 biz 2 aylıkken aldık sadece bakıyordu 3 aylıkken uzanmaya başladı şuan 7 buçuk aylık halıyı görünce öne atıyo kendini şimdi de halısının üstünde oturarak oynuyo baya sevdi bizimki almalısınız bence
mummy Palestinianbride benim oğlum 6 aylık şu an çok güzel oyalanıyor piyanolu aldım sizinki küçükse belki ilerde ilgisini çeker
Larinaz 1 ay anca kullandı,dönmeye baslayınca asla durmuyor içinde.3 aylıkken ilgisini çekti 4. Ay bıraktı.ucuz olanlardan alabilirsiniz.bazen marketlere falan geliyor indirimli.yoksa 200 ler 300 ler cok sacma rakamlar
Aylnemir Elvn94 gitti gidiyordan 120 tl ye almıstık canım cok severek oynadı ama 5.aydan snra içinde durmuyo hep cıkıyo dönüyo suan parçaladm oyuncaklarını piyanosunu cıkardım 6 aylıgız oturarak oynuyo
Pimpirikk Ben oyun halisi yerine ebebekten salıncak aldik müzik caliyor ve kendi kendine salliyor kemerli içinden çıkma ihtimalide yok gittiğim her yere götürüyorum iş tutarken tuvalete giderken iyi oluyor bende salıncağı tavsiye ederim
Farahzeynep Piyanolu oyun halısı aldım, 2.5 aylıkken piyanosunu çalıyordu 3 aylık olunca oyuncaklarını tutup çekmeye başladı, şu an 4 aylık her uyandığında koyuyorum günlük 2-3 saat oyalanıyor 🙄
Fdygultekin Elvn94 bende bi heves aldım çok aman aman dikkatini çekmedi yarım saat zor oynuyor piyanolu olanını aldım n11 de kampanya vardı 94 tl ye aldık piyanolular baya pahalı 150 den falan başlıyor 300 e kadar var
tatlisert Elvn94 oğlum 3 aylıkken piyanolu olandan aldım bikaç dakika durup hemen sıkılıyordu o zmn almasamıydım demiştim ama şimdi 6 buçuk aylığız piyanosunu veriyorum eline güzelce oynuyor ☺️
Mucizeana İkizlerime 1 oyun halısı 1 salıncak aldım ilk başta şuan evde olanları saymak dahi istemiyorum evde bize yer kalmadı 🙄 benimkilerin pek ilgisini çekmiyo ilk 5 dk oynuyolar sonra birbirleriyle oynuyolar 🤣 oyun halısının oyuncaklı kısmını çıkarıp olup olmadık yerlere takıyorum mesela petek arkasına sabitliyorum altına yatırıyorum ordan bakıyolar falan 🙄🤣 hemen herşeyden sıkılıyolar malesef 😔