Gulsahek Ozge1200 kulak deldirme hevesini anlayamıyorum minacık bebek kulağı enfeksiyon kapabilir mikrop kapabilir. Ayrıca bebeğinizin canı acıyabilir bu kararı bence ilerleyen dönemler için kararı çocuğunza bırakmakta fayda var. ilerleyen aylarda bebekler hareketli oluyor kulaklarıyla saçlarıyla çok oynarlar kulağını çekebilir siz farketmezsiniz eliyle çekip küpeyi yutabilir boğulabilir kulağına zarar verebilir o küpe. Ayrıca 1 yaş altı kulak deldirme önerilmiyor. En ideal yaş 4 yaştır. Tabi sizin kararınız ama lütfen süs için kendi hevesleriniz için bebeklerinize bunu yapmayın riskleri düşünün aman bir kulak deldirme diye düşünmeyin.
Elisasmommy Ozge1200 kızım 4 ay 19 günlük. Bugün happy kids ana sayfamızd kulak deldirmekle alkalı yazı var. Bu aylarda deldirirsek kıkırdakları taze olduğu İÇİN daha az acı verici olurmuş. Fakat dünya geneli pediatri örgütleri aşıları birtikten sonra tavsiye ediyormuş. Bende kararsızım
Sheker06 Ozge1200 bizde bugün deldirdik, 9 ay 22 günlük kızım, genelde bakıyorlar kulak memesi gelişmiş mi diye, biz sağlık kabininde yaptırdık orda kontrol ettiler.
Eczmom Ozge1200 Üstünü giydirirken acımaması içim ekstra özen göstermelisin. Henüz dönmüyorsa deldirebilirsiniz. Eğer ki deldirmeyecekseniz de şu an büyümesini bekleyin zaten okul çağına geldiklerinde arkadaşlarından görüp istiyorlar hiç korkmuyorlar hatta aynaya bakıp bakıp sevinç çığlıkları atanlar oluyor. Ama ara dönem çok sakıncalı. Uyuşturucu krem sürerken bile ağlıyorlar delerken kıpırdayanlar oluyor yada eliyle sürekli oynayıp mikrop kaptıran çok oluyor.
eemhnds Honeysudem benim kızımda 22 aylık deldirmeye düşünüyorum deldirdilerse sonra hemen geçtiği yoksa ağrısı devam ediyormu farklı bir yan etkisi oldumu
Honeysudem eemhnds yok cnm ezcane sorduk 50 tl dedı tanıdık kuyumcumuz vardı ücretsız deldi 😀 15 20 gün takılan küpe ile durduk sonrası altın top küpe aldık 2 gün önce onu takmaya başladı ilk zaman dokundu cok güzel oldu annecım dedım mutlu oldu aynaya baktıkca 2 gün önce küpe değiştirken biri kapuklanma gibi olmuş takarken pişik önleyici sürdum bepantol şuan cok iyi sıkıntı yasamadık alışma sürecındeyiz Banyo vs sıkıntı olmalı canım