2cocukannesi__ sevgikelebegi hahahahaha ilk 4 Ay eşim hergun kaka yaptimi foto at diyordu hahahahahahahahahahahaha her kakasını didiklerim hahahahahhahaha ulan ya analık işte
hepbahar123 Hafsaninannesii ay sma o görilmez ki benmki de az oncenkaka yapmiş sarimsi kuçük koyu yesil sümüklü bir parça vardı genelde de koyu yeşil sümuksü yapiyor neden acaba bilginiz var mı
Demirac19 sevgikelebegi tabiki kontrol ediyorum ama bebekken şimdi büyüdü hemen bezi kapatıyorum kokusu dayanılmaz oluyor😅
Hafsaninannesii hepbahar123 kaç aylık kulağı ağrıyordu belki yeşil kaka yapınca öyle diyorlar bende tam bilgili değilim bu konuda
Demirac19 sevgikelebegi bir buçuk 😅 sadece bazen yapmıyor yaptığı saate ozaman endişeleniyorum yada çok sert çıkınca meyve veriyorum felan
Deletedmom_54 OmaygatDomatisCorbasi 3. Günün sabahında yapmıştı 😍😂 bu arada kullanıcı adınıza bayıldım ahahaha