Leyla45 benm kızmda 7 aylık aynı şekilde uyuyor, sallamayı cok yanlış buluyorum bebeği uyutmak değil bayıltmak resmen.
Desteksiz uyku daha kaliteli oluyor, herkes kızın uykuyu seviyordur tabi uyutması kolay diyor deliriyorum🙄 helal olsn ne güzel alıştırmşsn, sabretmişsin diyen yok