ak1905 valla ben gelişi güzel yaptım😅 elime biraz su aldım içinede birazcık sirke döktüm direkt yıkadım vajınayı😂 doğrunu yaptım yanlışmı yaptım bilmiyorum ama o can havliyle ne yaptığımı bilmedim. Bende de yanma oldu ama ben o yanma hissinin işe yaradığını düşündüm o an😅 ama anlık olarak kaşıntığı geçirdi ve rahatlattı. Sonrada ilacı kullandım zaten