Babykus Vajinada oluşan kaşıntıyı ilaç kullanmadan atlatmanın bir yöntemi var mı acaba? Daha önce de başıma geldi ilaç kullanmıştım ancak şuan emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum ne yazık ki
ak1905 Babykus geçmiş olsun Allah acil şifalar versin bende şuan vajinal mantar oldum travazol krem sürüyorum üç gün oldu gecmiyo ama 😒
Gmznr2909 Babykus benim gebelik ihtimali vardır tee yıllar önce o zaman doktor 1 kase suya 1 yemek kaşığı elma sirkesi karistir önce pamukla pansuman gibi pıt pıt yap sonra su ile durula dedi ama özellikle elma sirkesi dedi o ayrıntı önemli bana iyi gelmişti
Neseuygar08 Babykus sırke ıcmıstım bıse sırkeyle yıkamıştım faydasını gördüm tuzlu suda olabılır cok bas belası bı durum bı kere olmustu bana Allah düşmanıma vermesın deneyın ama işe yarıyo
Babykus ak1905 sanırım ilaç hap ya da fitil kullanmadan geçmiyor ya onu da emzirirken nasıl yapacağım bilmiyorum. Size de çok geçmiş olsun🙏🏻 Umarım geçirmenin bir yöntemi vardır
ak1905 Babykus vajinal fitil verirler diye düşünüyorum ya ben hamileliğimde kullandım bı kaç defa hamileyken bana mısın dememisti aylarca çekmiştim bı sağlık ocağına gidin isterseniz emzirirken kullanılacak bı fitil vardır illaki
Babykus ak1905 aaa hamileyken kullanmanızda sakınca yok muydu? Ben şuan doktor bir arkadaşıma sordum emzirirken sıkıntı olabilir birkaç gün emzirmeye ara vermen lazım dedi ama bebeğim 6 aylık yani sütle besleniyor direkt ara vermem mümkün değil. Yarın hemen bir kadın doğum doktoruna gideyim çok teşekkürler
ak1905 Babykus evet gidin tabi ya majvolmustum ben son iki kullandığım fitili hatirlyorum üçlüydü yanında tabi travazol da verdi fayda etmedi sonra tekli fitil verdi kremle birlikte oda fayda etmedi yani ya ben artık mahvolmustum ya ılık dusa gir o rahatlatir iyice kurula saç kurutma makinesiyle falan öle sur kremi dedi doktor yani kadın daha napsin ki hiç hiç bişey fayda etmedi dogurdugum gün geçti 😅
Babykus ak1905 doğumda geçmesi ilginçmiş 😅 gerçekten korkunç bir durum umarım geçer sizinki de. Nasıl oluyor neden oluyor hiç bilmiyorum. Çok dikkat ediyorum çünkü daha önce de yaşadığım için. Ama sanırım bir kere olunca daha sonradan daha kolay tekrarlıyor
ak1905 Babykus evet bencede bekarken bı kere olmuştu evlenmeden baya önce evliliğimin ilk zamanlari oldum bide ikinci hamilelikte gerçekten doğurdum geçti ya ilk ayağa kalkcgm zaman zaten aciyo mantarim yuruyemem demiştim kalktım lavbya falan girdim yok yani geçmiş ilginç gercekten 😅 neden oluyo bende anlamıyorum aynen sizngibi bende çokça dikkat ediyorum ama
Kullanici Mantar illetini Allah kimseye vermesin😩 bende hamileyken olmuştum sirekli suyla taharet oluyodum o çok fayda etmişti ama daha sonra eczaneden 1 kullanımlık bi hap verdi içinden kremde çıktı onuda sürdüm geçti çok şükür 🙏 İnşaAllah sizinkide geçer
ak1905 Kullanici sirkeli suyu nasıl yapıyorsunuz Allahım arastirmadan sormadan bı kere duydum diye akşam yaptım yarı yariya elma sirkesiyle Allah napmasij beni tabi geri hemen yıkadım dayanamadım ama smdi tuvaletimi bı yaniyo Allahım anlatamam yarabbim ya