Thedeyll Pamuksekerinannesi elimde kalan bi kutu sma var bebegim 6 aylık bende kasik mamalarına katarak yediriyorum öyle yapabilirsiniz
gokkusagitozu Mamaların normal kokusu öyle yalnız hepsinin kokusu var. Sma ve aptamil en iyi mamalardan uzun süre sma kullandık 👌
gokkusagitozu Gaz ve kabızlık içinde aptamilin farklı maması var onu kullanmalısınız doktorunuz söyler zaten
Asl90 Pamuksekerinannesi hipp combiotic deneyin bence en iyisi tad olarak hafif içimi daha rahat ve bence gaz kabız yapmıypr. Golden goat var keçi sütlü sindirimi kolay diyorlar ama kansızlık yapma ihtimali yüksek deniliyor
Pamuksekerinannesi Asl90 bebelac gold aldım bugün ilk defa desteksiz kakasını yaptı ondan mı bilmiyorum ama bakıcaz bakalım bir iki gğn daha