Pamuksekerinannesi Sma kullandık kokuyor aptamil kullandık kokuyor gazlı ve kabızlık sorunu var 2 aylığız bebelac kullandık onu severek içti ama doyurucu değil önerisi olan var mı?)
Tgbygt Pamuksekerinannesi Merhaba benim oğlan alerji maması içiyordu çok iğrenç kokusu ve tadı vardı içemiyordu bende içine vanilya şurubu damlatıyordum iki damla ondan sonra içmeye başladı Sma nın besleyiciliği güzel bence sende vanilya şurubu kullan bende bebelac kullanıyorum Sma ya geçmeyi düşünüyorum tadını bilmiyordum bende vanilya şurubuyla deneyeyim
Pamuksekerinannesi NevinM malesef sma önerdi ama kabızlıkta birşey değişmedi ve içmiyor mamayı kokusunda
NevinM Pamuksekerinannesi bende ilk birkaç ay aptamil kullandım daha sonra midesi bulandı bebelac a geçtim onu da ağzına sürmüyor kusucak gibi oluyor diğer mamalarda aynı şekilde bende şimdi arı mama kullanıyorum zaten ek gıda dönemindeyiz gerçi ağzını kitliyor yemiyor ama🤣🤦♀️
Pamuksekerinannesi Woody kullanıyoruz hemde 2 farklı probiyotik kullanıyoruz gaz şurubu ayrı damlası ayrı relactaz damla kullanıyoruz o biraz rahatlatıyor gaz için ama kakasını yapmıyor yaparken yardımla hep mamadan kaynaklı sanırım ama çözemedim daha
Alparslan616161 Pamuksekerinannesi gaz ve kabızlık konusunda hipp maması sayesinde rahatladım ama her bebekte farklı etki gösterebilrde ben memnunum şahsen kakasını düzene soktu gazını da öyle önceden sırtını ovalardım şimdi ovalamıyrm 3 aylık hani kendisi belli müddet sonra çıkarıyor sancıda yapmıyor
Thedeyll Pamuksekerinannesi valla ben en basindan bebelac kullandim gelen gecen olaya burnunu soktugu icin bi ara aptamil aldim iyisi olsun dedim icmedi sonra bebelaca devam ettim . Doktoruda bebelac binise yaramaz dedi sma önerdi o da boooş
denz_almira12 Pamuksekerinannesi bizimde kabızlık sorunumuz vardı 2 aylıkken ama kullaniyordim doktora götürdüm doktorum Aptamil conformil ve hip combiotic denemenizi önerdi ama ilk aptamil deneyin dedi yine ayniydi hip combiotic denedik ve gerçekten hem severek içti hemde kilo aldırdı ve kakasını çok rahat yapıyor gaz yapmayan bir mama bizim koligimiz vardı onada çok iyi geldi denemenizi tavsiye ediyorum