Egelim Lagertha Kaç aylık paket aldınız Peki? Haftalık 2kg veriyorum demişsiniz, epey incelme sağlamış olmanız gerekiyor, farkediyor musunuz kendiniz de ☺️
Lagertha Egelim iki aylık aldım. Valla 74 ile başladım şuan 67 kiloyum çok farkediliyor hem dışardan hem de kıyafetlerim bollaştı artık 44-42 giyiyordum şimdi 40 beden gayet rahat oluyor sıkmıyor. Tabi ben spor yapamadım. Bir de iki hafta diyet yapamadım ev taşımadan dolayı yoksa daha da kilo verirdim. ;)
Egelim Lagertha Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, ben de kendisi ile anlaştım galiba. Yalnız tanışma formunda tc istemiş, siz doldurdunuz mu o kısmı? Bir de ev adresi, online de bunlar neden gerekli ki ☺️
Lagertha Egelim rica ederim ne demek 😇 evet o kısımları doldurdum ben. İnanın sormadım neden gerekli diye. İsterseniz siz sorun belki o kısımları doldurmak mecburi değildir. Ki zaten dekontta da TC yazdığı için çok takılmadım oraya. Tolga bey insanı sıkmayan güzel listeler yazıyor. Yiyemediğiniz ürünleri alternatifleri ile değiştiriyor. Bol kilo vermeler ☺️
Defnemomy Lagertha Ya ben de bir şey sorabilir miyim 🫠 Tolga beyi araştırıyorum fiyatı biraz yüksek ama sürekli ilgileniyor herhalde? Her gün iletişim de oluyor musunuz? Yediklerinizi atıp üzerine konuşuyor musunuz ☺️ İlk defa diyetisyen ile 2-3 aylık bir sürece gireceğim, ilgili sürekli iletişim de olan birini istiyorum da 🫣
Lagertha Defnemomy Merhaba her gün yediklerimi gönderiyorum. Tolga Bey de yorumluyor. Bilmiyorum her istediğini sorabileceğim programı aldım ben ama öyle sürekli kafama takılan bir şeyler olmadığı için çok yazmıyorum. Bi sorum olursa yazıyorum o da geri dönüş yapıyor. Bir de haftada bir telefon görüşmesi oluyor nasıl geçti neler yapalım bundan sonrası için vb. konular.
Defnemomy Lagertha Günlük her attığınız mı yorumluyor? Böyleyse her gün iletişimde oluyorsunuz değil mi?
Lagertha Defnemomy bazen yoğun olup cevap vermediği oluyor. Ki ben tamamen programa uyduğum için pek yorumlayacağı bir şey olmuyor. Gayet güzel gidiyor ,eleştirecek bir şey yok demekten başka.