minnosunannesi06 Iyi geceler kizlar bisey sormak istiyorum online diyetisyen ariyorum kendime kilo veremiyorum bude duyetisyen deneyeyim dedim memnun kaldiginiz diyetisyen varmi onerebileceginiz
Melisfeyzaninannesi1_ minnosunannesi06 aralıklı oruç diyetini tavsiye ederim 🙌 online de seda altın ın online diyeti oluyor ben memnun kalmştım
Gokturkk minnosunannesi06 Rabia velipaşaoğlu var bir çok diyetisyen denedim ama en memnun kaldığım kendisi olmuştu çok güzel ve uygulanabilir listeler yapıyor sıkmıyor tiksindirmiyor güzel de kilo veriyorsunuz evlenmeden önce güzel incelmiştim sayesinde
Lagertha minnosunannesi06 ben de online diyet yapıyorum. Diyetisyenimden memnunum. Günde üç ana iki ara öğün yapıyorum. Haftada iki kilo veriyorum ama hiç spor yapmadan(vaktim olmuyor çocuktan dolayı). Diyetisyenimin adı Tolga Doğan instagramdan bakabilirsiniz.
minnosunannesi06 Melisfeyzaninannesi1_ saol cnm bakicam su aralikli oruc nasil pluyor cnm instgarami var mi bulamadim da
Melisfeyzaninannesi1_ Melisfeyzaninannesi1_ minnosunannesi06 tuğçe yurttaş mış diyetisyenin adı. Aralıklı orucu internette araştırabilirsin canm birwz karışık geliyo okuynca ama
Egelim Lagertha Merhaba, ne kadar süredir Tolga bey ile çalışıyorsunuz acaba? Ben de bu ay diyetisyene başlayacağım, Merve Sayın ile Tolga Doğan arasında çok kararsız kaldım
Balkupum2505 minnosunannesi06 diyetisyen pinart kurt instadan bakin yegenlerim 110 kiloydu suan 60larda 🤗
Melisfeyzaninannesi1_ minnosunannesi06 emziriyorsanız yda bebeğiniz 6aylıktan küçükse aralıklo oruç diyeti önerilmiyor sanırım
tatlipatatesmom Melisfeyzaninannesi1_ emziririken yaptım aralıklı oruç zatem diyetisyen emzirdigin icin kalori hesabini ve porsiyonlari ara öğünleri ona göre ayarlıyor bebeğim 9 aylıktı hiçbir sorun yaşamadım aksine düzenli beslendiğim.icin sütüm de daha iyi oldu. Bende online diyetle verdim 21 günlük kamplar oluyor onlara girmiştim hem eğlenceli oluyor hemde kilo veriyorsun 😊
Egelim Lagertha Kaç aylık paket aldınız Peki? Haftalık 2kg veriyorum demişsiniz, epey incelme sağlamış olmanız gerekiyor, farkediyor musunuz kendiniz de ☺️