Zhrkzmcan doktorun kafası güzel sanırım güneş kremini biz yetişkinler bile sürmedigimiz zaman yanıyoruz acısı o an değil ama gece çıkıyor genelde yanma oluyor insan uyuyamıyor doktor hangi mantıkla bir şey sürme dedi şaşırdım 🙄 Dün denizdeydik kızıma Mustelanin bebekler için olan güneş kremi aldım biraz pahalı ama süperdi gram yanma olmadı kızımda gayette güzeldi. Bizde eşimle kullandık kızımın güneş kremini. Kızımın teni bembeyaz en ufak sinek ısırığın da bile hemen iz oluyor güneş kremi kullanmamış olsaydık çocuğum perişan olurdu herhalde