Zhrkzmcan Merhaba, doktoruna sordum güneş kremini ama kendisi doğallıktan yana biri olduğu için hiç birsey sürme dedi ama benim bebeğim açık tenli olduğu için tedirgin oluyorum. Sizin kullanıp memnun kaldığınız bir güneş kremi var mıdır?
uykutulumu35 Zhrkzmcan mustelanın bebekler için olan güneş kremini kullanabilirsiniz. Tatile vs gidecekseniz mutlaka kullanın güneş kremi yazıktır yanar vücudu
Barlaseymen Zhrkzmcan ben incia olanı kullanıyorum memnunum bebegim 5 aylık ve bembeyaz bi bebek mecbur yani yanık olur cocuk
Buse-94 Zhrkzmcan 1 yaşına kadar kullanma dedi bende denizi olan yerde yaşadığım için sadece denize sokcağın zaman sür dedi mustela önerdi ama doktora görede değişir tabi önerceği şeyler..
Irmakprensesinannesi Zhrkzmcan ben bubchen gunes kremini kullanıyorum gayet memnunum kızım açık tenli beyaz sorun yasamdim bitkisel içerikli zTn en önemlisi
Doga_sever Zhrkzmcan nasil ya. Bir doktor gunes kremine nasil karsi cikar. Gunesin zararli isinlari diye bir gercek var ve korunmanin en iyi yolu krem. Mustela dogal bir urun. İcinde zararli bilesen kimyasal madde yok. Ve cok etkili
Zhrkzmcan Doga_sever normalde doktorumdan çok memnunum doğduğu günden beri hep onun kontrolundeydi ama kullanma demesi beni ikna etmedi. Bir kaç defa sordum hatta kontrollerde az tut güneşte dedi. Tabiki ben kullanacağım cocuk bu hassas teni
Doga_sever Zhrkzmcan kac aylik bebeginiz? Cogu doktor oneriyor. Onemli olan dogal icerikli iyi bir marka secmeniz. Ve bu konu da mustela bence en iyisi. İncia nin diger urunlerini denedim oda dogal. Ama gunes kremini denemedim. Onu da dusunebilirsiniz