18 aylık felandı. Yeni eve taşındık ve odasını kurunca ayırmayı düşündüm. İlk başta kıyamıyordum ama rahat oldu. Odalarımız yakın gece lambası da hiç yakmadım alışkın olmadığı için. Park beşik olduğundan yatağından çıkıp yanıma geliyor. Bir zaman sonra alışıyor zaten..