Asyaaa1 ne gibi bi zarar bu biraz anlatır mısınız? Erkenden oda ayırarak siz zarar veriyo olmayın. Güvenli bağlanma 2 yaşa kadar devam ediyo. 2 yaşa kadar bebeğin anneye erişiminde hiç bir engel olmamalı. Kaldı ki ayrılık kaygısı 18. ay civarında en yüksek noktaya ulaşıyo. Kızım o dönem sadece yanında olup olmadığımı kontrol etmek için kalkıp beni görüp tekrar uyurdu. Takip ettiğim uzmanlar, okuduğum kitaplar anne ve bebek 2 yaşa kadar aynı odada farklı yatakta uyumalı diyor. Kızım şu an 21 aylık. 2 yaşında ayırcam odasını. Hiç bir zararını görmedim. Bir zararı olacağını da asla düşünmüyorum ama varsa bi kaynağınız veya benim bilmediğim bi konu öğrenmek isterim