Nazlican sleppy öyle öyle aman aman sadece bir kere taşırma yaptı bizde onda da çocumm baya sı*mıştı kendi yatağımıza, taşmıştı, sanki bez yok gibi altında şaşkınlıktan bir süre bakakalmıştım 😂 onun dışında taşırma tek tük oldu az az zıbınına geçmişti ama su gibi. Yıkanınca çıkıyo o da. 5 aydır sleepy kullanıyoruz ben memnunum hesaplı da diğer bezlere o kadar para vermeye gerek yok bence sonuçta aynı işlevi görüyo. Bi ara külot bez kullandım o daha iyi kaliteli tabi..