Momonlyn 1anne1mirac şurda bekleyeyim bende, Baby turco kullanıyorum bebeğimin zıbını kalmadı artık taşmaktan 🤦🏻♀️
Azizinannesi2 1anne1mirac ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum tasma sorunumuz olmadı şükür şu anda da külot bez kullanıyorum o kada kullanisli geldi tavsiye ederim ( 9 ay 9 günlük oldu bu arada )
Asyaveannesi04 1anne1mirac prima premium care evet pahalı ama çevremden de en memnun kalınan dışarı koku yapmayan taşmayan bez diye aldım çok da memnunum indirimleri takip edip stokluyorum
Deletedmom0099 1anne1mirac 2 yıldır molfix kullanıyorum gece 12-13 saat takılı kalıyor hiç taşma yaşamadım
1anne1mirac Deletedmom0099 bizde ilk molfixle basladık fakat yeşil seri yi kaldırdılar bezi incelttiler oda taşma yaptı bizde 😩😩😩
Defneninannesiiiiii Molfix ve sleepy asiri tasirma yaptı , baby turco memnunuz sulu kaka bile taşmadi ama değişik bir kokusu var sanırım bir daha almam, bebem naturel en sevdiğim 3 aydır genelde onu kullandık ne zaman değiştirsem ya koku ya da tasirma yaşadık
1anne1mirac Defneninannesiiiiii bebem natureli denemiştim evet ama kayseride çok bulunmuyor ya bulamıyorum ben
Melis2015 1anne1mirac Molfix kullandk alerji yaptı Prima kullandım çok iyi ama çok pahalı baby turco asla evimin kapısından içeri almam hep sızdırıyor BİM’in bezi ve sleppyde suanlik memnunuz ama bu bebekten bebeğe değişir
1anne1mirac Melis2015 bizde bimin bezini kullanıyoruz ondan çok memnunum ama aylık paketi gelmiyor küçük olanda aşırı pahalıya geliyor
Momonlyn SeninAnnenBirMelektiYavrm molfix’in çeşitleri var siz hangisinden bahsediyorsunuz acaba bende bezin markasını değiştirecem
Nazlican 1anne1mirac 6 ay Prima premium kullandım fiyatlardan ötürü canbebeye geçtim. Taşırma pişik vs yapmadı ve koku da dışarı vermiyor. Canbebe bulamadım diye gecen goon aldım sarı paket o da çok güzel. Akşam bi takıyorum sabah 7 ye kadar yolu var ikisininde. Sabah da uyanıyor diye değiştiriyorum
zey07_yldz Nazlican sleppy öyle öyle aman aman sadece bir kere taşırma yaptı bizde onda da çocumm baya sı*mıştı kendi yatağımıza, taşmıştı, sanki bez yok gibi altında şaşkınlıktan bir süre bakakalmıştım 😂 onun dışında taşırma tek tük oldu az az zıbınına geçmişti ama su gibi. Yıkanınca çıkıyo o da. 5 aydır sleepy kullanıyoruz ben memnunum hesaplı da diğer bezlere o kadar para vermeye gerek yok bence sonuçta aynı işlevi görüyo. Bi ara külot bez kullandım o daha iyi kaliteli tabi..
[silindi] 1anne1mirac prima hangi çeşidi oldupu fark etmez. ikinci el sitelerden yada migros indirimlerinden ötekilerden bile ucuza alabilirsnz.
Azizinannesi2 1anne1mirac o zaman doğruyu söylemek gerekirse 1.5 yaşından sonra hemen hemen her bez sızdırıyor oğlumda denemediğim bez kalmamisyi sızdırma yüzüne carede bulamamıştım
MiniKaya 1anne1mirac benim oğlumun cildi atopik başından beri sleepy kullanıyoruz bütün serilerini kullandık birtek extra pişik yaptı geri kalan hepsinden memnun kaldım 20 aylık
merve171214 1anne1mirac Prima premium care kullanıyorum 8 aydır ne bir taşırma sızdırma ne de pişik yaptı