Huluhulu 60 gün kanamam sürdü 72. Günde ise regl oldum. Herkes kendine özel, sadece de emzirdim bebeğimi ama hiç geç olmadı
Eylul-09 Beyaz16 evet emziriyorum. Ama olup sonra olmamak kafama takıldı ister istemez. Gebelik testi falan da yapmadım. Düzensizlik normal mi yani?