Melis2015 Normal doğum yapıp ne zaman adet oldunuz ben kırkım çıktı kanamam başladı adet diye düşünüyorum ama erken mi bazı arkadaşlarımın 4.ayinda gelmis
MiracAlpinveUmutunAnnesi Melis2015 Normal doğum yaptım doktorum ne kadar çok emzirirsen regl olman o kadar gecikir demişti oğlum 8 ay emdi sonra bıraktı bende regl oldum
Lavina Melis2015 ben ilk dığumumda 40 çıkar çıkmaz adet olmuştum ikinci doğumumda 3 bucuk ay sonra oldum
Melis2015 MiracAlpinveUmutunAnnesi bende çok sık emziriyorum mamada vermiyorum ama suanki durumu anlayamadım doktorda 19nda randewu werdi adet kanamasi değilse ne olabilir ki😥
Melis2015 afraninannesii sanırım bnde 40 çıktı oldum hafif hafif kanama War yoksa ndn kanamam olsun ki
Melis2015 snyck emzirirken adet oldum bnde 40′m çıkar çıkmaz suphedeydim ama normal şekilde oluyor adetimdir herhalde randewumda salı günü
Eylul-09 Melis2015 bende doğumdan 7 ay sonra oldum mayıs ayının sonunda. Haziran ayının sonunda olmam gerekiyordu yine olmadım ama. Bu normal mi acaba, başına gelen varsa bana da bilgi verebilir mi?
Beyaz16 Melis2015 ben 8 ay sonra adet oldum. Ama hale düzenli değil ara lekelenmeler yaşıyorum. Var.mi ara lekelenme yaşayan ?
Eylul-09 Beyaz16 evet emziriyorum. Ama olup sonra olmamak kafama takıldı ister istemez. Gebelik testi falan da yapmadım. Düzensizlik normal mi yani?
Elifea Melis2015 benim 40 im cikti bir hafta sonra adet oldum. bir hafta sürdü baya da geldi kanama. 1 ay geçti ikincisini de oluyorum şuan.
Selin1234 Melis2015 canım herkeste adet 4. Ayda basliycak diğe birsey yok bünyede bünyeye değişiyor oyuzden adet olmuşsun canım korkulacak birsey yok