Mucizelerherzaman ben kullandım aynı sizin ölçünüzde yapıyordum. Öncelikle küçük bir bardak seçtim kahve fincanı da olabilir. Yarım şase yırtmadan elimle yarım olduğundan emin olup açıp yarısını bardağa döküyordum. Sonra direkt bardağa mememi doğrultup sıkıp bir miktar süt ile seyrelmesini sağlıyordum. Çay kaşığıyla da içiriyordum. Benim kolayıma geliyordu şipşak hazırlıyordum. Mama ile vereceksen yine beslemeden önce ( zaten o şekilde veriliyordu) mamayı hazırlayıp memeden süt koymak yerine biberondan koyabilirsin