Mucizelerherzaman Doktor yarım ölçü dedi. Nasıl hazırlıyorsunuz daha almadım ama burda süte katıyorum diyenler vardı. Nasılsın bi ilaç toz mu. Hem meme hem mama veriyorum. Doktor günde 3 kez yarım başlayabilirsin demişti. Yine arayıp soracağım ama bilgisi olan var mı
Egeanul Mucizelerherzaman kaç aylık bebek?ben mamasına beya yoğurda katarqk veriyordum ama tek sıkıntısı kabız yapıyor söylim
Semaelisa27 Mucizelerherzaman ben 2 aylıktan beri kullanıyorum yarım şase veriyordum şimdi 1 tama geçtik . Toz şeklinde ben mamaya katıp iciriyorum günde 3 defa
Yagmursoydan_1 Mucizelerherzaman sıcak suda eritin soğuk suda kolay erimiyor enjektöre çekip verebilirsin.
Busranehirmila Mucizelerherzaman ben kullandım aynı sizin ölçünüzde yapıyordum. Öncelikle küçük bir bardak seçtim kahve fincanı da olabilir. Yarım şase yırtmadan elimle yarım olduğundan emin olup açıp yarısını bardağa döküyordum. Sonra direkt bardağa mememi doğrultup sıkıp bir miktar süt ile seyrelmesini sağlıyordum. Çay kaşığıyla da içiriyordum. Benim kolayıma geliyordu şipşak hazırlıyordum. Mama ile vereceksen yine beslemeden önce ( zaten o şekilde veriliyordu) mamayı hazırlayıp memeden süt koymak yerine biberondan koyabilirsin
Mucizelerherzaman Egeanul ah zaten kabızda , 37 günlük , ağzında tükürük oluşuyor yoğunca yutamadığında genzine kaçıyor. Gece fark etmemekten korkuyorum. Buda reflü belirtisiymiş tükürük. 2 hafta günde 3 kere yarım ölçü ver dedi şimdi.
Egeanul Mucizelerherzaman gece yaşıyprduk aynısını sessizde boğulur gibi oluyordu ve hep farkediyordum. Zor oluyor öyle olunca. Gaviscon çok kabızlık yapınca ben daha doğal şeylerle atlatmaya çalıştım. Başı hep yüksekteydi ve ona zarar vermeyecek şekilde yastık kullandım. Kolik bebektik zaten bide kabızlık zor oluyordu.
Mucizelerherzaman Egeanul çok ince yastığa koymaya başladım omuzları da üzerine denk gelecek şekilde sizin bebeğinizde de tükürük şeklinde mi başlamıştı reflü acaba yoksa fışkırarak kusma da var mıydı. Sadece tükürük birikiyor ağzında, çok nadir sızıntı şeklinde kusuyor
Mucizelerherzaman Semaelisa27 eczaneye sipariş verdim getircekler. Ölçüyü nasıl tutulabilirim mamada versem mamanın ml mi önemli mi bazen 60 bazen 90 hazırlıyorum çünkü. Nasıl hazırlayabilirim yarım şaseyi acaba. Hem meme hem mama veriyorum. Günde 3 kez demiş bizede gece vakti mama veriyorum genellikle uyumuyor çünkü hangi saatlerde olduğu önemli mi nasılsın veriyorsunuz. Genelde bi sabah uyutanayınca meme sonrası birde gece uyutamazsam mama veriyorum artık
Mucizelerherzaman Semaelisa27 düz aptamil kullanıyordum doktora dedim onun yerine aptamil ar al dedi birde. Tükürük olayı tedirgin ediyor ağlarken kaçıyor kaçtır genzine. Gece fark edememeK korkutuyor
Ozgemre Benim oğlan da reflü var benim doktorum günde 2 kez ver demişti bi şaseyi yarım sabah yarım akşam veriyorum hiç kabız olmadı şükür mamasına katıyorum ve tok karnına veriyorum
Mucizelerherzaman Ozgemre bana yardımcı olur musun nasıl hazırlayayım bu tozu. Yarım ölçü ver dedi meme de veriyorum mamada mamayı çok doymadığında. Doktora yazdım cevap vermedi daha. Sen nasıl hazırlıyorsun 37 günlük bebeğim
Semaelisa27 Mucizelerherzaman yarım saseyi önce 10 CC suda çözdurup sonra manasıyla karıştırıyorum öyle iciriyorum
Mucizelerherzaman Yagmursoydan_1 doktor yarım şase demiş , kağıtta 1 şaseyi 3 tatlı kaşığı (15 ml) suda açon diyor. Yani 7. 5 ml vermiş olacağım de mi. Siz de bu şekilde suya mı hazırlıyordunuz
Mucizelerherzaman Yagmursoydan_1 doktor yarım şase demiş , kağıtta 1 şaseyi 3 tatlı kaşığı (15 ml) suda açon diyor. Yani 7. 5 ml vermiş olacağım de mi. Siz de bu şekilde suya mı hazırlıyordunuz
Yagmursoydan_1 Evet hastanede çocuklara biz o şekilde vediyorum ama 7.5 cc içerken zorlanır çok 5 ile vereceğiniz saatten 1 saat önce falan eritir seniz kolayca verebilirsiniz.🌼