Zynp35 Kizlar kizim 1 yasina girdi 6 bucuk ay itibaryle disleri cikmaya basladi 1 . 2. 3 .. derken 9. Dis geliyor ilk kizim boyle olmadi sizce normalmi dr a sormam gerekli bi durummu .
Omom Zynp35 her bebeğin değişik oluyor. Anormal değil. Benimki de çok hızlı çıkardı. Bir buçuk yaşında 13 dişi var yanlış hatırlamıyorsam ya da daha fazla
Mali48hira Zynp35 benim kızım da 9 aya kadar hiç disi yoktu 9 ayda bir anda çıkarmaya başladı hepsini şuan 11 aylık 6 disi var
Zynp35 Omom ayy cok tedrgin oldum ya pes pese gelince hic rahat edemedi cocuk. Yeni doğan zamannda ilk 3 ay antibiyotik kullandik bibrekteki kistten ve cift toplayici sistemden dolayi ona bağladım ama alakasi yok sanirim
Zynp35 Duyulurum ya ablasinin 1 yasinda 4 disi vardi o yuzden anormami diye düşündüm tesekkur ederim 😉
Zynp35 Asel_lena_mom bacim o kadar dise keske biside yese bari hep tatli kasigiyla verdim bu saate kadar bugun dedm buyuk kasikla löp löp vercem oyle yaptm daha iyi yedi. Ablasnn yoktu disi ondan iyi yerdi. ;)
fitruka Zynp35 benim kızımda her diş çıkarmada 2 veya 3 diş birden çıkarıyor ilk dişini çıkarırken 10 fünde 3 diş çılardı şu anda 2 azı birden çıkarıyor olabilir yani endişe etmeyin bence
Asel_lena_mom Zynp35 Kız benim kızım köfte felan yiyemiyor 😔 geveliyor ama diş olmadığı için ezemiyor sinirlenip atıyor herşeyi yemek istemiyor çocuuuum
Zynp35 Asel_lena_mom valla büyük kizim disi yokken kofte verrdm damagiyla eze ze 4 minik kofte yerdi sabah omlet yapardim yannda ekstralarla onu yerdi bu kiz cok degisik bisi yemiyor bildin ac kalıyor. Tek sevdi sey tencerede corba piserken kaşıklamak;)))
fitruka Zynp35 Allah kolaylık versin benimki de çok zorlandı 2 tane çıktı şimdi 3.sü de yolda peş peşe çıkarınca süreç de uzuyor