Oğlumu 40+1 de doğurdum sancım o güne kadar bile yoktu ama 37den beri 3 cm acilmam vardı 40 haftalık kontrolde de 4 cm olmuştu.doktorum yapacak birşey yok sancin yok daha bugün git yarın yine gel dedi.o gün bütün gün gezdik ama hiç kesilmeyen bir sırt ağrım vardı.gece 10 gibi sahilden yürüyüşten geldik yikandim abdestimi aldım kuranimi okudum yattım 10.30ta şiddetli bir ağrıyla uyandım.bekledim geçer diye geçmedi devamlı bir WC ihtiyacı geldi derken nişanım geldi zaten 2.5 ta hastaneye gittik gece zaten tüm doğumhanenin benim geleceğimden haberi vardı doktorum haber vermiş oğlumun boynunda kordonu olduğu için.ertesi güne doğurdum oğlumu.kizimi 37de doğurdum.gece 3 gibi kasik ağrısiyla uyandım dedim bu doğum sancısı değildir oğlumda böyle değildi WC ye girdim yattim sonra 5 te tekrar uyandım yine WC ihtiyacı yine kasık ağrısı 6 da uyandım hala aynı.o gün 9 da rutin kontrolüm vardı eşim kahvaltı hazırlayayım dedi bende 6 da WC ye girdim çıktım nişanım geldi zaten.kizimdaki doktorum su Nisan sancı kanama harici 2.ve sonraki doğumlarda asla çatı muayenesi etmeyeceğini söylemişti nişanı görünce 6.30da doktorumu aradım uyandırdım adamı sabah sabah☺️😁dedim hocam durum bundan bundan ibaret hemen gel muayene etmem gerek acilma durumunu bilmiyoruz netice hem 2.dogumun dedi.hastane gittik 5cm açılma yatış dedi ama sancılarım asla doğuma yetmedi 50 ve üzeri hiç olmuyordu suniyle desteklicem saat 1 sancıların düzenlenmiyor hala dedi 1 de suni sancı başlattı 3 tede kızımı doğurdum ☺️