Kızlar selaaammm bebişlerinizi kaçıncı haftada doğurdunuz belirtiler nelerdi oğlumda hiç belirtim yoktu 42 de gittim suyu bitmiş diye aldılar normal doğum ama kızımda sürekli alttan baskı var dışarı şıkıcak gibi çatı ağrım çok geceleri sıkışıyor hareket edemiyorum ama nst de sancı yok 🤦♀️🤦♀️