Alyakussss hurma ye kuzum. Bir de bol su. Ben de aynı yollardan geçtim. Ancak benim bebeğime sütüm haricinde mama da başladılar hastanede. İlk zamanlar maalesef çok fazla sütüm gelmiyordu. Sonrasında yavaş yavaş arttı. Ancak benim bebeğim hala anne sütü ve mama ile gidiyor. Allah’ına bin şükür gayet de güzel gidiyoruz. Eğer olurda mama başlarlarsa da sakın stres yapma. Mama zehir değil. Kötü bir İEÜ de değil. Senin evladının sağlığından da değerli değil. İnan her şekilde çok güzel büyüyorlar. Sakın kafanı başka ve yanlış şeylerle meşgul etme olur mu. Ben kendimi çok yıpratmıştım o süreçte. Şimdi o kadar pişmanım ki kendimi öyle üzdüğüm için. Sağlıkla al kuzunu kucağına ♥️