Bebişim 6 günlük oldu . Ve yoğun bakımda tedavi altında. Solunumunda sıkıntı var. Nazal spap desteği almakta. Süt götürüyoruz sürekli. Ancak 3saate bir sagiyorum. 30 ml den fazla çıkmıyor. Bebeğin aldığı öğün de 32 ml.Yarım saat uğraşıyorum resmen 🤧. Bize de sürekli süt getirin bu zamana kadar hiç mama desteği almamış. Ben bu sütü nasıl arttiricam. Desteklerinizi ihtiyacim var❣️❣️❣️❣️