eda3635 hamileleğini bilinci kapanacak derecede depresyonla geçirmiş biri olarak söylüyorum hamileyken de ilaç kaullandım oğlum 11 aylık emziriyorum ve hala kullanıyorum ilaç olmasaydı ben belkide karnımda bebeğimle ölüp gitmiştim, hiç merak etmeyin emzirirken de kullanabileceğiniz ilaçlar var başka bir psikiyatriste gidin mutlaka bakın nasıl rahatlıcaksınız ve bebeğinizle keyifli vakit geçirmeye başlayacaksınız, eğer bunu şimdi yapmazsanız onun şimdiki hallerini kaçırdığınız için pişman olursunuz, hiç üzülmeyin her şeyin çaresi var yeterki çabalayın bebeğiniz size muhtaç ve siz de artık farkında olmasanız da ona muhtaçsınız, geçecek inanın ve iyki diyeceksiniz