Tr123456 canım göğüslerini acısa bile sağ sütün varki ateş gibi yanıyorsun mastit olacaksın bende de aynısı oldu bebek ememiyordu ama ilk sütler yağlı ve koyu kıvamlı olduğu için makineye çok zor geliyor elinle o süt bezelerini sıka sıka açman gerek yani sağarken canın çok yanacak. Sağlık ocağındaki hemşire akramızdı o sağolsun eve gelip sürekli sağdı gözümden yaşlar gele gele yoksa mastit olacaktım. Süt kanallarını iyice açman gerek