4gunluk bebeğim emince süt çıkmıyor ve emmek istemiyor 1defa ya çekiyor ya çekmiyor ağlayinca mama veriyorum biberonla. Pompa ile sağınca azıcık bsey geliyor onu da cay kasigiyla veriyorum. Neden sütüm kendi akmıyor damlamiyor bebek emince gelmiyor sadece makina ile geliyor
Bir de göğüslerim çok sert ve aşırı ağrıyor daha duramiyorum ağrısından bu arada sezeryan oldum
Acaba kanallarda mi sorun var yoksa ilk zamanlar süt gelecek olduğunda böyle ağrılar normal mi