bsresenkaya Defnesuram çocuktan sonra niye açamıyorsunuz anlamadım ve kaçsın diye bekliyorsanız niye daha iyi bakılacakları bi ev bulmuyorsunuz onlar da can...
Defnesuram bsresenkaya bebeğin tüye toza alerjisi var oyüzden salamıyorum benden önce eşimin papağanlarıydı zaten 2 gün baksan çığlıktan salarsın emin ol
Duce28 Minikpasam Bizimde muhabbet kuşumuz var . Kızımla birlikte resmen konuşuyorlar o bağrıyor o susuyor 😊 birbirlerini dinliyorlar ikiside ilgi istiyor bizde ilgileniyoruz seviyoruzda onlarda can ve nefes çok seviyoruz 🌸
Minikpasam Duce28 Kesinlikle öyleler😊 biz daha tanıştıramadık kuşumuz biraz soğuk sadece konuşuyo ele gelmiyo sadece tırnaklarımızı seviyo 😂 ama oğlum doğdu doğalı değişti yavrucak çok kıskançlaştı
Ecelila Defnesuram he ben yanlış anladim ya sorma doğumdan sonra hiç ilgilenemedim bende nolcak halleri bilmiyorum çok fena bağırıyorlar
Crocus Defnesuram anneminde var sultan papağanı bir sese karşı duyarlılığı olabilir ona karşıda bağırıyor olabilir bir dikkat edin. Bizimki ne zaman ambulans, polis gibi siren 🚨 seslerini duysa çığlık çığlık bağırıyor
Defnesuram Crocus bizimki boş boş çığlık atıyor bütün mahalle duyuyo çığlıkları akşam Işık’lar kapalı oluck ışık yakınca çığlık atıyor kapatıyoruz susuyor çok garip bi kuş
zisanc Defnesuram aman aman çığlık deme bana..cennet papağanı aldık bir hevesle tövbe yarabbiiiiim nerden aldık yahu🤷♀️💆♀️ Ötmüyor çığlık atıyor resmen bazende Aynı ton da sadece ses çıkartıyordu yolladım evden😀
Defnesuram Burcu22 bizimki ötmüyor çığlık atıyor çocuk uyuyo çığlıktan uyanıyor hemen hayır normal değil gerçekten😄
Defnesuram bsresenkaya kafesten çıktığı zamanlarda daha çok bağırıyolardıı mahallede duymayan kalmadı bebek çığlıktan uyanıyor akşam Işık’lar sürekli kapalı kalıcak hayır bilerek bağırıyor değişik
Mervea Defnesuram ah ah bizdede bir sultan papağını var hiç sorma em ufak bir ses duysun ötmeye başlıyor yemi azalınca suyu olmayınca sbaaha kadar susmuyor bende çok öttüğü için üstünü örtüyorum olmuyor yoksa
BiciNanaMusi Defnesuram korkuyordur canım sürekli konuşarak ilgilenerek korkusunu yenebilir size alışabilir 😇
[silindi] Çiftleşmek isteyince çığlık atar sultan papağanı. Yalnızlığı sevmez illa bir eş ister bunu da böylece dile getirir. Bir eş alırsanız siz de o da rahatlar.
Defnesuram [silindi] ondanmıı bağırıyor olabilir aslında eşim bazen eline aldığında popoyu kaldırıp garip sesler çıkarıyor 🙈😄çiftleşse ozaman sesi kesilecek ☹️