Elifaydemirr devlette doğum yaptım suyum geldi akşam yedi gibi hastaneye gittiğim de açıklık 4 cm’di. Sancım yoktu gittiğimde akşam dokuz gibi sancı bi vurmaya başladı başta dayanılırdı ama saat on iki gibi şiddetlendi ikiye kadar çektim Sezeryan söz konusu bile değil dediler bebek ve sende sıkıntı yoksa öyle ağladım ki yanıma kimseyi de almadılar eşim beş dakika görüp gidiyordu arada sabah beş gibi artık bende ıkınma isteği oluştu afedersiniz tuvaletinizi yapacak gibi sandalyeye oturdum sancı vurdukça ıkındım elim de olmadan ebeler yapma açılman az deyip durdu ama dinlemedim elimde değildi en son ebe kontrol etti doğum başlamış dedi sabaha karşı beş buçuk da doğdu yavrum bana suni sancı vermediler ama rabbim kimseyi o acıyla bırakmasın çok zordu fakat bebiş doğunca hem rahatlıyor hem de unutuyorsun herşeyi