Esra_Deva simaybrcu fito ve anestol krem karışımını günde 3 kez kullanmaya devam ediyoruz. Uzun sürebiliyormuş toparlanması bu sürede yeniden kabız olmaması çok önemli
tugce_avci68 Kadifemsii emziriyorum memeyi kendi bırakana kadar emiyor bırakınca yatırıyorum ağlıyor acaba sütüm yetersiz mi
Kadifemsii tugce_avci68 anne sütü kabız yapmaz . Bi dönem benim kızımda 20 güne yakın yapmamıştı bi çay kaşığı zeytinyağı içirdim birde biogaia damla kullandım hemen yaptı
Esra_Deva simaybrcu bende üzülüyorum ama sonra da diyorum ki en büyük sorunları bu olsun napalım. Geçecek inşallah 🙏
Kadifemsii tugce_avci68 sorun olmaz . Biogaia da kullanabilirsiniz bağırsak düzenleyici gaz şikayetinize de iyi gelir .
MinikMucizem38 Denizinannesi52 Denizinannesi52 benim oğlum yapabiliyor hem zeytinyağı gazını da yaptırıyor ben bebek spasına götürüyorum bide belki o yüzden yapıyordur onunla beraber
Sibellce Ezel8888 keçiboynuzu özü, pekmez gibi oluyor …satılıyor e bebekte ,ama İnstagramda vitma diye bi sayfa var onunkini almıştım ben ,tavsiye ederim 😊
ZTS Byzcgty milim olarak azaltarak kesmeniz gerekiyor mesela 8 ise 5 5 den sonra bi süre daha az ondan sonra bırakma olayı zaman a yayarak
ZTS Byzcgty anladım o zaman doktora danışarak ilerleyin belki gün olarak bir gün ver bir gğn verme der kesme aşamasında tüm yavrular şifa bulsun inşallah 🙏