Ezel8888 bebeğinin bilindik bir alerjisi yoksa bunu denemeni tavsiye ederim. Dua edersin bana o derece. 6 aylık bebeğime deneyip memnun kaldım. Kırmızı tatlımsı(tatlıya ekşi arası bir tatta) olan erikler var hani, o eriğin yarısının kabuğunu soyup az bi su ile haşla. Haşlandıktan sonra sıcakken çatalla ezip püre haline getir ve püreye çok az bi içme suyu ekle. O şekilde soğuyunca bebeğine 4-5 kaşık içir(bundan fazla vermemiştim ben fazlası ishale çevirip karnını ağrıtabilir) 4-5 dk içinde kakasını yapacağını düşünüyorum. Şifa olsun inşallah.