Irmakprensesinannesi ecem1809 doktorlar diye yasak diye nasıl 3 ay bebeğe ek gida vermek yasak yanlış suda keza aynı seklde anne sütü ve mama nin%80 ni şu zatn bunu anlamak neden bu kdr zor yada doktorları dinlemek
ecem1809 Irmakprensesinannesi herkesin kendi fikri ve kendi evladı . Size yanlış gelen şey benim için doğru olabilir .
Irmakprensesinannesi ecem1809 kendi fikri de gerçek olan şeyler var doktorlar la knitlanmis şu da bir ek gidadir
MySunny sevim_kos kendi adınıza konuşun, anne sütü alan bebekler 1 yaşına kadar su ihtiyacı duymaz, çünkü sütün yüzde 90 ı su zaten.içesi gelmiyor ki suyu.bence siz bu konuyu bi araştırın öyle konuşun.
sevim_kos MySunny ataştırmama gerek yok. Düzenli gittiğimiz doçent doktorumuz ek gıda yedikten sonra su teklif et dedi. Bebeğim de her seferinde kana kana içti
MySunny gozdeku demirin arkasına su vermeyin, demirin etkisini düşürür.aksine demir şurubunu olabildiğince aç karnına vermeye çalışın.
Gizemgt59 Meryemlinam Doktorlar ilk 6 ay anne sütü/mama diyor. Mama içen bebeklere az miktarda su verdirtiyorlarmış diye söylüyorlar ama anne sütünde 6. aya kadar gerek yok. Kızım 6 aylık olduktan sonra istediği miktarda su verdim. Doktorumuzu dinleyerek bu yola devam ettik o nasıl bilir ve söylerse onu uyguluyoruz 🫶🏻
Deletedmom83610 1melisaydin aynhz benmm de 2 .5 aylik mama.meme gidiyorm.arada mamadan sonra 1 cay kaşığı veriorm dili temizlensin dye
seerenad İlk ayı çıkınca ufak ufak vermeye başladım sonra içmesine göre dengeledim asla zorlamadım ama
MiraySu55 1melisaydin verme canim. Benimde öyle zaten bizim Sütten alır alacağını. Çok aklın karışırsa doktora sor ben 6 Ay olmadan vermeyi düşünmüyorum gerek oldugunuda sanmıyorum
BenMathilda Tartışma içeren yorumlar silinmiştir. Fikirlerimizi belirtirken üslup sınırları içerisinde olmasına özen göstermeli, karşı fikirlere saygi duymaliyiz. ❤️