Meryemlinam ben 40ı çıktıktan sonra günde 1-2 çay kaşığı verdim. Ama kışın doğdu kızım yazın doğsaydı 40ını da beklemezdim. Büyüdükçe arttırdım yavaş yavaş. Ama açken vermedim midesi dolmasın diye . Zaten doktorların verme demesinin en büyük sebebi de bu. Bebeğin midesi dolmasın daha çok emsin diye. Mama veriyosanız her mamadan sonra 1 çay kaşığı önerir çoğu doktor. Eğer küçükken başlarsanız 6 ayı dolduğunda severek içiyo suyu. Burda çok post gördüm bebeği 7-8 aylık hiç su içmeyen. Bebek suyla 6. ayda tanıştığı için sevemiyo suyu. Bi de havalar çok sıcak. Kızımın bez sayısı iyice düşmüştü emmesi azalmadığı halde. Kafası çok terliyodu. Doktora söyledim su veriyorum diye. 5 aylıktı daha bez azaldıysa ver demişti. Kendim her su içtiğimde ona da veriyodum 2-3 çay kaşığı kadar