gulcanalbayrak01 sizi en iyi ben anlarım benim kızım da öyledi konuşarak bıraktırmayı denedim sen büyüdün artık emmek yok falan dedim ama çok ağlıyordu kıyamıyordum veriyordum.bir gün salça sürdüm görünce çok üzüldü Bi anda ağlamaya başladı acıyor diye psikolojisi bozuldu yerlere attı kendini kıyamadım gene verdim. Bi gece uyanıyor emziriyorum koyuyorum yerine tekrar uyanıyor meme ağzında kalsın istiyor acıyor bende hamileyim olmuyor rahat edemiyorum o an çok kararlı oldum vermedim hayır annecim yok meme gel sarılalım uyuyalım dedim yok ağlıyor sanki dövmüşüm gibi ama bu sefer kararlı oldum 2 3 gün çok ağladı 4. Gün de zorladı babası sağolsun uyutmaya başladı öyle bıraktırdım ilk kural kararlı olmanız.