gulcanalbayrak01 Canım öncelikle kolay gelsin ben de şuan 18,5 aylık kızımı bıraktırıyorum bugün 2.günümüz gece emmesinden çok yorulmuştum ve hamile olduğumu öğrenince bu şekilde karar aldım.Memeye yara bandı yapıştırdım her istediğinde açıp annecim bak meme gitti o gitti ama ben ömür boyu yanındayım senin dedim kızım kendisi geri kapatıyordu ama tabi çok üzülüyordu:( ben de çok ağladım ama onun artık özgür bir çocuk olmasını istiyorum.Sen de kararlı ol üzülsen bile verme,hep dikkatini dağıt istediğinde eline kuru üzüm,çubuk kraker ver,bol bol su içir Allah yardımcımız olsun😞💚