Benım oğlum ateşlendiğinde doktorumuz soyunuk yatırmayın iyileştirwlim derken iicene hasta olur demişti, odası sıcak o yüzden kontrollü gidin, çıplak yatırmak yerine yüksek ateş durumunda soğuk kompres ii olabilir, çok giyinik değil bir zıbın yeterli, devamlı ateş kontrolü,, çok geçmiş olsun yavruya