Karla Kızlar bebeğimin ateşı vardı hemşirler eve gidince de sadece beziyle dursun dedı. Şuan uyuyor odası 28 derecr yalnızca bez var birşey giydirmedim ama içim rahat degil. Sizce bir şey olurmu
Duyulurum Karla ateşi nasıl? Kaç aylık? Şu an ateşi yoksa bile yyuyakalirsaniz ve giyinik olursa ateşi hızla yükselebilir. Şu an ateşi yoksa uyanık kalıp sürekli kontrol ederek bir tek kat bir müslin örtülebilir. Ama ateş varsa ortmeyin tabi ki. Çok geçmiş olsun
Irmakprensesinannesi Karla yani olmazda yine dikkat et en azından zibinla.uyusaydi iyi olurdu bana doktorum asla çıplak uyutma demişti hasta olblir demişti gnlde o tarz durumda zibinla uyuturum ama bilemedim
Asl90 Karla aynı durumdayız oğlumunda ateşi var. Klimalı odada şu an 23 derecede sadece zıbın var sizin odanız sıcak sadece bezle yatırın
GULCE02 Nohutannesi peki klima açık olduğu halde de oda 28 dereceyse klimanın önünde hasta olmazlarmı bir türlü ayar veremıyorum klimaya
Yusufbebekk Karla bizimkinin 37.5 olmuştu ateşi ve sadece atlet giyiyordu 38 olunca bezi dahil her şeyini çıkarmıştım
Nohutannesi Karla hiç korkmayın üşümekten hasta olmaz. İmkaniniz varsa soğutun odayı, zibinla tutun. Ateşi düşerse müslin atarsınız üstüne