Melike571 bebegim ayrı zor bi çocuk bide şimdi hastalık çıktı üstüne herkes o kadar çok biliyoki nefret ettim insanlardan annem çocuk açmı acaba yemek yapalım ona diyo ben bilmiyomuyum aç olsa yemek yapmayı gidiyo baklava şerbetinden veriyo bağırıyorum da laftan anlamıyolar kocam ayrı akıl vermeye çalışıyo gece cinnet geçirdim artık çok biliyosanız bakın çocuga ben bişi yapmıcam artık diye herkes ayrı bi alem hicbiseyi kaldıramamaya başladım böyle nasıl yaşıcam hiç bilmiyorum ya ben çocuktan sonra çok değiştim ya etrafımdakiler kafayı yemiş bilmiyorm artık babam doktor pişiği söylüyorm kakasından oluyo diye havalar sıcak ya ondan diyo bi lafım bitsin bi anlatayım dinle beni yani çıldırcam ama süķür sabah kalktıgımda pişigi baya hafiflmişti çok sevindim