minnaktavsanim Kızlar geçen hafta cumartesiden beri başıma gelmeyen kalmadı sabah kızımın dişinin çıktığını farkettim akşamına ateşlendi 39 a kadar çıktı düsüremeyince acile gittik dişten dediler gönderdiler iki gün gece gündüz sadece kucağımda durdu uyudu uykusuzluğu geçtim kollarım koptu artık sonra öksürmeye basĺadı özele götürdük idrar yolu enfeksiyonu çıktı aynı ayna grip de varmış boğazları şişmiş doktor ilaçlar verdi ama verdiğim bütün ilaçları kustu bide kabızdı o ara fitil denedik ama fitil verdikçe kakasını yaptı fitilide çıkardı mecbur serum iğne devam ettik bu arada bende acaip kötü hastayım ölüyorm kızım böyle olunca annemle aram olmamasına ragmen mecbur onlara geldik şmdide ishal oldu kızım ve pişik her bezinde kaka var o yüzden kremde bi işe yaramıyo berbat durumda görünce içim acıyo ayrıca bana yapıştı resmen tuvalete bile gidemiyorm katılıyo başkasında durmuyo hep isyan eder oldum artık canımdan bezdim bittim tükendim mahvoldum herşey çok üst üste geldi kabusta gibiyim kızım hep ağlıyo gribide geçmedi annemler ayrı kafada beni deli ediyo ben hastayım hiç bitmicek gibi bu şey kafayı yicem dertleşmeye ihtiyacım vardı uzun oldu ama pişik için de öneriniz olursa denerim hameten hamazinc anestol sürüyorum babam doktor onun önerisiyle başka napabilirim ki
merveae56 minnaktavsanim öncelikle geçmiş olsun isal için entore germina probiyitik Kids al hemen geçiriyor poposuna kontoron yağı sür Biz bu şekilde geçirmiştik inşallah çabuk toparlanır 🌺
Eski9 minnaktavsanim benzer bir şeyi bu hafta yaşadım burda post açtım pisikle ilgili. Boğazda enfeksiyon ateş sonra antibiyotik verildi ve antibiyotik kızımı ishal yaptı yani sürekli kaka yapıyordu kaka çocuğu aşırı pişirdi böyle içim acıyordu dediğiniz gibi. Öncelikle ara ara popoyu yıkayın bir kaç gün ıslak mendil yerine kesinlikle pamuk kullanın. Dr bize travazol ve hamezinc verdi hamezinc hiçbir işe yaramadı ama böyle ağır pisikelrde mantarlasma oluyormuş travazol kullanımı çok iyi geliyor aralarda sudocrem kullandım kantaron yağı sürdüm bir kakada yıkayıp bir kakada pamukla temizledim 10 dk kadar havalandırdim sonra kremleri sürüp bezi bol bağladım şükür ki bugün baya baya iyi durumda kakası geçti çünkü. Zinco surup işe yaradı ishal için mama içiyorsa eğer yarım olcek fazla attık mamayı inşallah geçer
Ohooho minnaktavsanim geçmiş olsun gecicek az daha sabredin hepsi gececek. Kesinlikle sudokrem deneyin faydasini aninda goreceksiniz. Ben Bepanthol falan kullaniyordum bosaymis sudo en iyisi
Edanzz Pişik için oksizinc kremi öneririm merak etmeyin kızınız birkaç güne topraklar bixşmde geçenlerde oldu burun akıntısı uzun sürdü ama ateşi birkaç güne geçmişti siz kendiniz dinlemeye çalışın dicem ana bebekle zor
minnaktavsanim Edanzz inşallah toparlar artık kolumu kaldırmaya mecalim yok ama benden başkasını istemiyo çok zorlanıyorum teşekkur ederim öneriniz için
minnaktavsanim Eski9 aynen aynı kremleri kullanmışız travozol da sürüyorum ama yok işte berbat halde ama diğer şeyleri yapıcam çok teşekkur ederim insan çaresiz kalıyo napcamı bilemez haldeyim artık sizede geçmiş olsun kızımında biran önce geçer inşallah
Asl00 Eski9 trivazol kızımı anında rahatlatmıştı aynı sorunda çok memnun kalmıştım her zaman sürülmez ama bu durumlarda daha iyisi bence yok hızlı çözüm
Lema Kantaron yagi pisik icin birebir Benim cocukta hemen geciriyor Cocuk hasta sürekli aglamasi cok normal, siz sakin düsünmeye calisin, cocuklar annenin duygusunu alir biz streslendikce onlar da daha cok hircinlasiyor Allah sifalar versin 😊
minnaktavsanim Ohooho teşekkür ederm evet bende bepantol kullanıyodum da o sadece önlüyo pişik olunca bi işe yaramıyo gerçekten
Ohooho minnaktavsanim insallah faydasini görürsün bebisler keske hic hasta olmasa. Gecen sene hemen hemen sizinle ayni durumu yasadim annemlere gelmek zorunda kaldim ve bebeğim okadae hasta oldu ki zehir zemberek bir dönemdi ama geçiyor geçti sizinki kısa dönemde geçer umarim
06012021Alim minnaktavsanim cnm pişik ocin zeytin yağı da surebilirisn çok iyi geliyor bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama ek gıda veriyorsan ishali için muz veya haşlanmış patates verebilirsin. Bide gribi icin ıhlamur verebilirsin hemen ılık olunca ıhlamur 2 çay kaşığı verebilirsin. Geçmiş olsun Rabbim şifa versin
minnaktavsanim 06012021Alim 8 aylık ama ilaçlardan sonra tiksindi herşeyden muzu denedim yemedi öğürdü patates aklıma gelmemişti belki onu yer teşekkür ederimm
Merakliannecik Canım her kaka yaptığında yıkamaya çalış bir de bırak altı açık kalsın. Yattığın yere Alez geçir bir süre nefes alsın
minnaktavsanim Merakliannecik yarın öyle yapcam artık bol bol hava alsın ıslak mendilde sürmem genelde yıkarım orayı geçsin de biran önce