deniz-95 Rahat edemediği için uyumuyor o zaman benim kızımda oyleydi birkaç ay yatak odasında yer yatağı yaptım ona çünkü eşim Montessori yatak alsak yine uyumayacak boşuna almış olacağız evde 2 tane beşik var dedi ama ben kızımın yer yatağında yatmasindan hiç hoşnut değildim esimle konustum bu durumu tamam nasıl istiyorsan öyle yapalım elimizde kalırsa satarız dedi öyle aldık. Kizimizla beraber kurduk çok çok sevindi görünce hemen içine girip oynamaya başladı uyku vaktinde uyuttum çok rahat etti 🤗 90 190 ölçülerinde aldık biz bazen bende yanına uzanıyorum, kızımda istediği gibi dönebiliyor ama bizim sorunumuz gece uyanması ve gelip yanımızda uyumak istemesi böyle oluncada eşim gidip onun yatağında uyuyor inşallah deliksiz uyumaya başlarda odasını ayırmayı düşünüyorum 😊